مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۸۵ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

نخستین مرحله طرح جهادی 137 از شنبه 8 مهرماه ، به مدت یک در محله های شمال تهران به اجرا در می آید.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در این طرح بیش از 20 هزار نیروی خدماتی، عملیاتی ، نظارتی و مدیریتی با استفاده از هزار دستگاه ماشین آلات در اجرای طرح جهادی منطقه یک مشارکت می کنند.

بر اساس همین گزارش اولویت اقدامات معاونت های منطقه به محلات ، معابر فرعی و نقاطی است که در طول سال گذشته از خدمات کمتری برخوردار بوده اند.

در این گزارش آمده است از ابتدای فروردین ماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری بالغ بر 38 هزار و 31 تماس 137 به منطقه یک برقرار شده است که از این تعداد 2 هزار و 343 پیام در دست اقدام و 31 هزار و 503 پیام انجام شده است.

بر اساس این گزارش 10 اولویت پیام شهروندان در سامانه 137 عبارت از رفع آلودگی ناشی از ساختمان سازی ، روکش اساسی آسفالت ، لکه گیری معابر سواره رو، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ، جدول بندی ، جلوگیری از سد معبر مصالح ساختمانی ، ترمیم حفاظ پلها و معابر ، نظافت معابر سطح منطقه ، مبارزه با حیوانات ولگرد موذی و تفکیک زباله است.

این طرح با همکاری نیروهای اجرایی مناطق شهرداری تهران ، شهروندان ،شورایاران و معتمدان محلی، صنوف، بسیج و همکاری و هماهنگی سایر ادارات دولتی اجرا خواهد شد.

از شهروندان درخواست شده  در طول اجرای این طرح مشکلات محلی خود را با شماره تماس 137 گزارش نمایند تا نیروهای مستقر در محل اقدام به رفع آنها کنند.

کد خبر 4885

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز