مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: در آستانه عید نوروز و دسترسی بیشتر مردم به گوشت‌ شناسنامه‌دار بهداشتی و با قیمت مناسب با حضور خودروهای یخچال دارسازمان در تمامی مناطق شهرداری تبریز گوشت گوساله نر توزیع می‌شود.  

گوشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، کریم قدرتی، مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریزدر استان آذربایجان‌شرقی در این خصوص اظهار کرد: طبق برنامه زمابندی، از روز چهارشنبه این هفته از ساعت۱۱:۳۰ صبح توزیع گوشت توسط خودروهای یخچال‌دار کشتارگاه تبریز و در محوطه شهرداری‌ها انجام خواهد شد.  

وی تشریح کرد: بسته‌های یک کیلویی گوشت شناسنامه‌دار خالص گوساله نر با نرخ ۷۲۷۵۰۰ ریال عرضه می‌شود.  

قدرتی ادامه داد: در صورت استقبال از گوشت‌های بسته‌بندی بهداشتی، این طرح در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری نیز اجرا خواهد شد.  

مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز اضافه کرد: بعد از شناسنامه‌دار کردن و بسته بندی بهداشتی گوشت در کشتارگاه تبریز، برای اطمینان خاطر شهروندان تمامی گوشت‌های استحصالی سلفن‌بندی می‌شود.  

وی تشریح کرد: گوشت‌های استحصالی چندین نوبت در کشتارگاه معاینه شده و بعد از مراحل مختلف و گذراندن ۲۴ ساعت در سردخانه، برای ارائه به شهروندان به قصابان سراسر شهر توزیع می‌شود.  

قدرتی تاکید کرد: گوشت‌های دارای شناسنامه کشتارگاه تبریز، در سلامت کامل بوده و از همه نظر مورد تایید است و شهروندان، قبل از خرید، از شناسنامه‌دار بودن گوشت اطمینان حاصل کنند.  

شهروندان می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را از فروشگاه مرکزی واقع در کشتارگاه تبریز یا طبق برنامه زمانبندی زیر به صورت مستقیم از مناطق شهرداری تهیه کنند. تمامی اطلاعات در نشانی اینترنتی www. ish. tabriz. ir در دسترس است.  

زمانبندی توزیع گوشت در مناطق شهرداری تبریز

گوشت شناسنامه‌دار بهداشتی، روز چهارشنبه در محوطه شهرداری مرکز واقع در چهارراه ابوریحان، پنج شنبه شهرداری منطقه ۳، شنبه در شهرداری منطقه ۴، یکشنبه در منطقه ۲، دوشنبه در شهرداری منطقه ۵، سه شنبه در منطقه ۶، چهارشنبه در منطقه ۸ و پنجشنبه در شهرداری منطقه ۱۰ توزیع می‌شود.  

کد خبر 488490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha