عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعتی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

میرمحمّدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، سید محمد میرمحمدی در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود که پیش از ظهر امروز دوشنبه در ۷۲ سالگی درگذشت.

وی سمت نمایندگی حوزه انتخابیه قم در ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و از ۲۳ مردادماه ۹۶ به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور گسترش یافته است. ورود این ویروس به ایران ۲۳ بهمن ماه بود که بر اساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی دو شهروند قمی به این ویروس مبتلا شدند.

به گفته کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.         

  •  سیدمحمد میرمحمدی  کیست؟ 

سید محمد میرمحمدی  متولد سال ۱۳۲۷ در قم است. وی در دوره های دوره ششم و هفتم نماینده مجلس شورای اسلامی بوده ‌است. میرمحمدی به مدت ۱۲ سال در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری و دولت اول آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران بود.

سید محمد میرمحمدی در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. او فرزند سید ابوالفضل میرمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و خواهر زاده سید موسی شبیری زنجانی مرجع تقلید شیعه است.

میرمحمدی صبح دوشنبه ۱۲ اسفند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت. مادر وی نیز روز ۸ اسفند به دلیل ابتلای به ویروس کرونا درگذشت.

کد خبر 488487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گمنام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 2
    انا لله و انا الیه راجعون این مصیبت وارده را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان طلب مغرفت برای این مرحوم و صبر برای خانواده بزرگوارشان دارم.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 4
    الله رحمت السین