مدیرعامل شرکت شهروند از عرضه گوشت گوسفندی با قیمت ۹۳ هزار تومان برای اولین بار در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند خبر داد.

فروشگاه شهروند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مهدی امراللهی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اعلام این خبر گفت: با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان توافق شد که برای اولین بار انواع گوشت گوسفندی با قیمت‌های مصوب و پایین‌تر از قیمت بازار در شعب شهروند عرضه شود.

به گفته امراللهی، قیمت مصوب برای هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به صورت لاشه ۹۳ هزار تومان، سردست ۹۴ هزار تومان و ران با قیمت ۹۵ هزار تومان در نظر گرفته شده که در قصابی‌های شهروند واقع در فروشگاه‌های بیهقی، بوستان، بهرود، ایران زمین، صادقیه، آزادگان، جلال‌آل‌احمد، حکیمیه، بهاران، جنت‌آباد، خانی‌آباد، لویزان، نفت، مهرشهر و المپیک عرضه می‌شود، این در حالی است که گوشت گوسفندی در بازار و مراکز عرضه‌کننده محصولات پروتئینی بعضا با قیمت‌های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان فروخته شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین بر تامین تمام اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی تاکید و خاطرنشان کرد: شهروندان برای خرید و تهیه محصولات مورد نیازشان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

کد خبر 488411
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha