یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
۰ نفر

محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه تلویزیون تأکید کرد تا زمان مهیا شدن ملزومات بهداشتی، برای حفظ سلامتی مردم ضبط برنامه‌های این شبکه، فعلاً بدون تماشاگر صورت می‌گیرد.

سیما 3

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا نجارزاده مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به برنامه‌های شبکه که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضبط آن‌ها دچار تغییراتی شده است، اظهار داشت: تاکنون ۲ قسمت از برنامه «عصر جدید» احسان علیخانی بدون تماشاگر ضبط شده و تولید برنامه «اتفاق» رضا رشیدپور فعلاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: مسابقه استعدادیابی «میدون» و برنامه «بدون توقف» نیز در قسمت‌های جدید بدون تماشاگر ضبط می‌شوند.

نجارزاده با اشاره به تعداد بالای تماشاگر برنامه تازه «اتفاق» و اهمیت حضور این تماشاگران گفت: برنامه «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور حدوداً ۷۰۰ تماشاگر دارد و حضور تماشاگر در برنامه‌های بیگ پروداکشنی مثل «عصر جدید» و «اتفاق» دوچندان اهمیت دارد. با این حال بحث سلامت مردم مهمتر است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به زمان بازگشت روند تولید برنامه‌ها به شکل اولیه عنوان کرد: بر اساس مذاکره وزارت بهداشت احتمالاً این شرایط تا ۳۰ فروردین ادامه داشته باشد و هرچند این برنامه‌ها از نظر جذابیت آسیب جدی می‌بینند ولی سلامتی مردم قطعاً مهمتر از بحث جذابیت برنامه‌های تلویزیون است.

وی در عین حال تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم مقدمات و لوازم بهداشتی و سلامت را مهیا کنیم و به محض اینکه این اتفاق انجام شد، برنامه‌ها با حضور تماشگران به ضبط و تولید می‌رسد.

کد خبر 488259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha