یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از امضای تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی اورژانس هوایی در این شهرستان خبر داد.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سعیدرضا قنبری‌زاده گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و تاثیرگذاری آن در ارایه خدمات مورد نظر در حوزه سلامت به‌ویژه در جمعیت نیم میلیونی جنوب خراسان رضوی با پیگیری‌های مستمر مسئولان شهرستان، در نشستی با فرماندهان هوانیروز خراسان رضوی، تفاهم‌نامه اولیه به منظور راه‌اندازی اورژانس هوایی منعقد شد.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات قانونی، اورژانس هوایی تربت‌حیدریه در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از مشکلات فراروی به ویژه در حوزه سلامت رفع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: با راه‌اندازی این پایگاه، زمان رسیدن به بیماران در سوانح رخ داده در مناطق صعب العبور منطقه کاهش خواهد یافت و اجرای این طرح به عنوان یکی از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در نظام سلامت به ثبت خواهد رسید.

قنبری زاده افزود: در بازدید انجام شده رییس اورژانس کشور در دهه فجر پارسال از محل استقرار پایگاه امداد هوایی، زمینی در تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش مستقر در تربت‌حیدریه در نظر گرفته شد و با امضای تفاهمنامه و بعد از سیر مراحل قانونی، در آینده نزدیک این پایگاه در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 488107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha