شهرداری یاسوج گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی نمایشگاه‌های عیدانه، بهاره و سایر برنامه‌هایی که تجمع عمومی را در پی دارند تا اطلاع ثانوی لغو شده‌اند.

نمایشگاه لباس بهاره

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، نستهن مقدم گفت: ظرف سه روز گذشته تاکنون، طی ۲ مرحله کار ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج توسط اکیپ‌های شهرداری با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ سپاه فتح انجام شده‌است.

وی افزود: مبارزه با بیماری کرونا نیاز به عزم همگانی دارد و مردم استان باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همگام با مسئولان، همکاری لازم را داشته‌باشند.

شهردار یاسوج تصریح کرد: اولویت این شهرداری مبارزه با ویروس واگیردار کرونا است و تا عادی شدن وضعیت محور اصلی فعالیت های شهرداری مقابله و پیشگیری از این بیماری است.

مقدم بیان کرد: رسانه‌های نقش مهمی در آموزش مردم برای پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی دارند و بر همین اساس نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهدرسید.

وی ابراز داشت: بخشی از استرس و فشار روانی این بیماری در جامعه کاذب بوده اما از سوی دیگر همین موضوع کمک کرده‌است تا مردم اصول پیشگیری را بهتر رعایت کنند.

شهردار یاسوج تاکید کرد: هم اینک تمامی سازمان های تابعه شهرداری از جمله آتش نشانی، سازمان فضای سبز، سازمان پسماند و سایر معاونت های شهرداری در آماده باش کامل هستند.

مقدم عنوان کرد: حفظ آرامش مردم و روحیه بخشی به جامعه مهمترین عامل برای مبارزه و شکست این بیماری است و به همشهریان این اطمینان داده می‌شود که همه دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان با تمام توان در کنار مردم خواهندبود.

شیب نمودار ابتلا به کرونا در روزهای آینده کماکان صعودی خواهد بود.

درخانه ماندن، محدودیت تردد، کاهش مراودات و رفت و آمدها، پرهیز از سفرهای غیرضروری، لغو هرگونه تجمع در کنار رعایت نکات بهداشت فردی، تنها راههای کنترل بیماری کووید_۱۹ در هفته های آتی خواهدبود.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان ووهان چین شیوع یافت، تاکنون ۸۰ هزار و ۹۹۷ نفر را مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۶۴ نفر را گرفته است.

کد خبر 488024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha