بازیکن تیم آکادمی تنیس مومن‌زاده گفت: برنامه و هدفم قرار گرفتن در رنکینگ ATP و سپس راهیابی به جمع ١٠٠ نَفَر برتر تنیس دنیا است.

مهرشاد قفقازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهرشاد قفقازی درخصوص حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف در رقابت‌های جام حذفی تنیس در کیش، اظهار کرد: کیفیت مسابقات جام حذفی تنیس بالا بود و در جدول اصلی مسابقات خوبی را شاهد بودیم، ‌برای اولین بار تیم‌ها در جدول اصلی مجزا شدند و مسابقات تا پایان مرحله یک شانزدهم به خوبی و هیجان بالا دنبال شد که شیوع ویروس کرونا باعث لغو این رویداد شد.

وی افزود: در این رویداد ستاره کویر یزد و آکادمی اطمینان مشهد را شکست دادیم و به مرحله یک هشتم رسیدیم که امیدوارم در ادامه مسابقات که به زمان دیگری موکول شده است، بتوانیم با قدرت ظاهر شویم.

قفقازی گفت: هدفم در تنیس قرار گرفتن در رنکینگ ATP و سپس راهیابی در جمع ١٠٠ نَفَر برتر تنیس دنیا است، با استمرار در تمرینات و شرکت در مسابقات مختلف تلاش می‌کنم به این هدف برسم.

این تنیسور اصفهانی گفت: در مسابقات جام حذفی کشور به عنوان بالاترین امتیاز در بین تیم‌های اصفهانی شرکت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به رده‌های سنی پایه برای پیشرفت تنیس اصفهان نقش مهمی دارد که امیدوارم آکادمی‌های تنیس با  رویکرد و برنامه‌ریزی خوبی که دارند بتوانند به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یابند.

کد خبر 487745
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha