شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مشکلات طرح ملی پوشاک در این استان برطرف می‌شود تا مراحل اجرایی آن آغاز شود.

پوشاک

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، محمد اهلی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده بین سازمان صنایع‌کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استانداری‌ها، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، بانک کشاورزی و انجمن پوشاک کشور طرح ملی پوشاک روستایی در ۵ استان از جمله استان اردبیل از سال ۹۶ آغاز شده که با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده از سوی شرکت شهرک‌های‌صنعتی و استانداری اردبیل، این طرح ملی در حال اجراست.  

وی اضافه کرد: باید تلاش شود با رفع مشکلات اجرای این طرح ملی، این طرح هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد چرا که در صورت تحقق این هدف، شاهد ایجاد اشتغال و رونق‌تولید و توسعه و رشد صنعت استان خواهیم بود.  

اهلی از مقدمات اجرای این طرح‌ملی در استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح، زمین مورد نیاز در اختیار سرمایه‌گذاران و شرکت پشتیبان قرار داده شده است که با پرداخت تسهیلات‌بانکی از سوی بانک‌کشاورزی، عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.  

اهلی هدف اصلی از اجرای طرح ملی تولید پوشاک را ایجاد اشتغال و رونق تولید در مناطق کم برخوردار و محروم دانست و گفت: این طرح ملی با آورده و سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره ۶ تا ۹ درصد با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال با محوریت بانک‌کشاورزی اجرا خواهد شد که یارانه تسهیلات پرداختی در حدود ۱۱۲ میلیارد ریال است.

کد خبر 487665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha