مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: انشاء‌الله در یکی دو هفته آینده کمبود مواد ضدعفونی و ماسک برطرف شود و مردم خیالشان راحت باشد.

ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صابر پرنیان گفت: طی چند روز گذشته از شهرک‌های صنعتی سالاریه ورامین، قرچک و پیشوا بازدید به عمل آوردیم و وضعیت عمومی شهرک‌های صنعتی در این شهرستان‌ها را مورد بازدید قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای این ویروس کرونا که مردم نگران هستند از واحدهای صنعتی تولیدکننده، لوازم بهداشتی و ضدعفونی بازدید به عمل آوردیم. این واحدهای صنعتی ظرفیت خود را حداقل دو برابر بالا بردند و ۲ واحد صنعتی که مشکل مجوز داشتند در سه روز آینده مجوزهای آن‌ها صادر می‌شود که آن‌ها بتوانند مواد ضدعفونی و ماسک را تولید کنند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران یادآور شد: در این بازدید که از واحدهای صنعتی داشتیم برخی از آن‌ها مشکلاتی را داشتند از بابت توسعه واحدهای صنعتی که این موارد نیز بررسی گردید؛ از کلیه واحدهای صنعتی ضدعفونی و تولید ماسک در منطقه دشت ورامین بازدید به عمل آمد و برای تسریع در کارها و کلیه کارهای آن‌ها برخی از مشکلات آن‌ها برطرف شد.

وی در خصوص خبر خوشحال‌کننده به مردم استان تهران گفت: مردم نگران نباشند، واحدهای صنعتی در کنار مردم هستند، همان‌گونه که مردم سالها در کنار واحدهای تولیدی بودند و از آن‌ها حمایت کردند.

پرنیان اظهار کرد: تولیدکنندگان با جان‌ودل و با افزایش ظرفیت و افزایش شیفت‌های کاری (۳ شیفته) هم ظرفیت تولید را بالا می‌برند و خطوط تولید خود را در راستای مواد ضدعفونی و ماسک تغییر می‌دهند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: دریکی دو هفته آینده کمبود مواد ضدعفونی و ماسک برطرف شود و مردم خیالشان راحت باشد.

وی افزود: وزارت صنعت و معدن با هماهنگی وزارت بهداشت با جدیت پیگیر است که جلوی دلالی را بگیرد و شبکه توزیع ‌توسط بهداشت انجام خواهد شد تا مردم بتوانند به شکل کاملاً راحت و باقیمت مناسب به این مواد دسترسی داشته باشد.

پرنیان در پایان تصریح کرد: در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی، این واحد ۵ درصد محصولاتش را برای رفاه و راحتی مردم پایین آورده است؛ امیدوارم که با همدلی و همراهی مسئولان و مردم بتوانیم این ویروس و پدیده را از بین ببریم. تولیدکنندگان تا پایان شکست ویروس کرونا و آرامش مردم در کنار مردم خواهند بود.

کد خبر 487610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha