تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده به صورت مستمر پایش می‌شود

شونده ضد عفوني توليد

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست معاونت امورصنایع وزارت صمت از رصد و پایش مستمر وضعیت تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده خبرداد و گفت: از سازمان های صمت استانی درخواست کردیم به صورت مستمر وضعیت تولید واحدهای شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده را مورد پایش قرار داده و در خصوص رفع مشکلات و مسائل مرتبط به این واحدها اقدامات سریع با همکاری وزارت بهداشت و درمان در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، مهدی صادقی نیارکی افزود: تامین مواد اولیه تولید محصولات و ملزومات بهداشتی با همکاری خود واحدهای صنعتی در بخش‌های مختلف در حال پیگیری جدی است.

وی ادامه داد: تولید کنندگان این حوزه هم اکنون به صورت ظرفیت کامل در حال فعالیت بوده و هم چنین شرایطی برای صدور مجوز ۲۴ ساعته برای تبدیل خطوط تولید برخی از واحدها به تولید محصولات شوینده ایجاد شده است.

صادقی نیارکی تصریح کرد: البته تولیدکنندگان عزیز قول مساعد داده اند مصرف مورد نیاز مردم به محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده را تامین کنند و در سریعترین زمان ممکن کمبودها برطرف شود.

وی با تقدیر از حضور و همکاری موثر تولیدکنندگان در تامین نیاز مصرفی کشور به محصولات و ملزومات بهداشتی گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز تولیدات بهداشتی به ویژه محصولات ضدعفونی کننده، تسریع خواهد شد.

سرپرست معاونت امور صنایع افزود: در نشست مشترکی که با تعدادی از تولیدکنندگان و روسای انجمنهای شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده برگزار شد نظرات و مسائل مرتبط با این حوزه تولید مطرح شد و در همین راستا رئیس انجمن تولیدکنندگان شوینده کشور به نمایندگی از تولیدکنندگان این حوزه اطمینان داد که در تامین شوینده‌ها در کشور مشکلی نخواهیم داشت و مازاد بر مصرف کشور نیز تولید داریم و حتی شرایط برای صادرات نیز وجود دارد.

صادقی نیارکی اضافه کرد: نماینده تولیدکنندگان کالاهای ضد عفونی نیز اعلام کرد در تامین این اقلام هیچ محدودیتی وجود ندارد و واحدهای تولید کننده نیاز مصرفی کشور را به طور کامل تامین خواهند کرد و همچنین نماینده انجمن اتانول نیز با اشاره به ذخایر کافی الکل در کشور گفت: هیچ گونه کمبودی بابت تامین وجود ندارد.

وی ادامه داد: نماینده تولید کنندگان مواد اولیه ماسک و گان نیز اعلام نموده اند تولیدات این حوزه با آخرین فناوری های روز دنیا در سطح کشور انجام می شود و هیچ گونه مشکلی در تامین نیاز بخش بهداشتی و درمانی و همچنین عموم مردم وجود ندارد.

کد خبر 487505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha