مجموع نظرات: ۰
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

فرماندار زنجان با اشاره به استعفای شهردار منتخب زنجان گفت: شورای شهر انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دهد.

علی فلاحی

به گزارش همشهری آنلاین رضا عسگری ، با اشاره به استعفای شهردار منتخب شورای شهر، به خبرنگارایلنا در زنجان، گفت: شهردار منتخب، نامه ای را خطاب به شورای شهر نوشته‌اند و رونوشت آن به نیز به دفتر بنده ارسال شده که دلیل انصراف از منصب شهرداری را انشقاق موجود در شورا عنوان کرده اند.

فرماندار زنجان،  بیان کرد: شهردار منتخب در استعفا نامه خود عنوان کرده علاقه‌مند بوده زمانی که در منصب شهرداری قرار می‌گیرد در شورا اجماع باشد و اعضای شورای شهر کمک کنند چرا که امورات شهرداری بدون کمک و همدلی اعضای شورا ممکن نیست.

عسگری با بیان اینکه امروز استعفای شهردار منتخب را در جلسه شورای شهر رسما اعلام کردیم، خاطرنشان کرد: با استعفای شهردار، شورای شهر انتخاب شهردار را باید در دستور کار قرار دهد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه سهندعلی فلاح دلیل استعفای خود را ایجاد شرایط جدید در شورای شهر بعد از انتخاب خود اعلام کرده است، تصریح کرد: فلاح احساس کرده است که در شورا آن انسجام لازم برای حمایت از شهردار منتخب برای طی مسیری که در پیش دارد و برنامه هایی که تدوین کرده بود، وجود ندارد.

عسگری با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای شهر زنجان، افزود: عباس راشاد به عنوان رئیس شورای شهر، احمد نصیری به عنوان نائب رئیس شورا شهر و رزاق محمدی به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در شورای شهر همدلی خوبی ایجاد شده و توافق خوبی بین اعضای شورا ایجاد شده، ابراز کرد: رزاق محمدی به استناد تبصره ذیل ماده ۷ به عنوان عضو علل بدل فعلا به شورا وارد شدند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در برخی از کمیسیون ها باید رئیس و اعضای کمیسیون ها مجددا انتخاب شود، خاطر نشان کرد: این امر نیز در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک نفر از شورای شهر باید به عضویت شورای شهرستان انتخاب شود، تصریح کرد: منتظر هستیم شورای شهر این کار را صورت جلسه کرده و به ما اعلام کنند.

کد خبر 487492

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha