مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

بازار تجاری بندر گناوه که مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد، در پی تعطیلی مدارس و هجوم گسترده مسافران از سراسر کشور به این بندر به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از سوی اتحادیه اصناف این شهرستان از چهارشنبه هفتم اسفند به مدت پنج روز تعطیل شد.  

بازار تجاری گناوه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، با توجه به این‌که شهرستان گردشگری گناوه، استان بوشهر در طول سال به‌ویژه فصول پایانی سال و تعطیلات نوروز با ورود بی‌شمار هم‌وطنان اقصی نقاط کشور مواجه می‌شود اتحادیه اصناف این شهرستان مصوب کرد که بازار این بندر برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه تعطیل شود.

پس از اعلام تعطیلی مدارس و برخی مراکز دیگر برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، برخی هم‌وطنان به‌جای این‌که در خانه‌ها بمانند راهی سفر شدند.

یکی از نقاط که این روزها با ورود مسافر از استان‌های درگیر ویروس کرونا روبه‌رو شده، بندر گناوه است که این روند موجب نگرانی و دغدغه گناوه‌ای‌ها از گسترش ویروس کرونا شده است.

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: به علت ورود گسترده مسافران استان‌های درگیر این ویروس به این شهرستان، بازار گناوه از ساعت ۲۲ سه‌شنبه‌شب ۶ اسفند تا ساعت ۲۲ یکشنبه یازدهم اسفندماه جاری تعطیل خواهد بود و از کسبه درخواست می‌شود برای جلوگیری شیوع ویروس این بیماری در شهر و حفظ سلامت و جان شهروندان با این اتحادیه‌ها همکاری و مغازه‌های خود را باز نکنند.

سید فخرالدین حسینی افزود: همه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف نیز در این مدت تعطیل خواهند بود و کاسبان پس از این زمان، برای کارهای اداری به این اتحادیه‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دست‌فروشان هم با اتحادیه‌ها همکاری و از فعالیت در این مدت پرهیز کنند.

بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف و پرمشتری از نقاط مختلف کشور و یکی از نقاط گردشگر پذیر استان بوشهر است.

کد خبر 487126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha