رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با محتکران ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده در اردبیل بدون اغماض برخورد می‌شود.  

احتکار ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل چهارشنبه ۷ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مسئولان وزارت بهداشت در خصوص استفاده از ماسک برای کسانی که در معرض این بیماری قرار دارند، تاکید کرده‌اند و در پی‌ تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان به وجود آمده متأسفانه برخی از افراد دست به سواستفاده‌ زده و مبادرت به گران‌فروشی و احتکار این محصولات کرده‌اند.  

وی بیان کرد: در صورت مشاهده نگهداری و انبار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد می‌شود.  

صادقی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.  

وی تاکید کرد که در استان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به اندازه کافی وجود دارد، ضمن این‌که کارخانه تولید ماسک در سطح کشور نیز با تمام ظرفیت در حال تولید بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.  

کد خبر 487073

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha