علی شاکری: تکلیف ادامه لیگ برتر والیبال بالاخره علی رغم نشست روز دوشنبه ۵ اسفند با سرمربیان و مدیران عامل (بخوانید سرپرستان !) تیم ها به طور شفاف روشن نشد و ابهام همچنان باقی است.

والیبال

دلیل چرایی باز نشدن این گره نیز در وهله نخست به فدراسیون والیبال و سازمان لیگ به عنوان مجری مسابقات بر می گردد که هیچ راهکار و استراتژی از پیش فکر شده برای برون رفت از بحران به وجود آمده نداشتند و در واقع برای حل مشکل بیشتر چشم به تصمیم نمایندگان تیم ها دوختند و توپ را به زمین باشگاه ها انداختند که هر کدام از آنها متاسفانه تنها به فکر موقعیت تیم های خود بوده و برای دفاع از تیم هایشان حرف زدند تا نشان دادن راه حلی برای حل مشکل پیش آمده در راه تداوم بازی ها !

البته انتظاری جز این هم نمی رفت چرا که همواره پیش از این نیز در جلسات چنین تصمیم گیری هایی شاهد خروجی های خوبی نبودیم و این بار هم خلاف آن رخ نداد.

در حالی که به نظر می رسد بهتر بود خود فدراسیون نشینان هم با طرح و ایده ای به جلسه می آمدند و یکی از راهکارهای پیشنهادی خود را به رای گذاشته و تائیدیه می گرفتند.

نکته مهم دیگر این که اگر قرار بر حضور مدیران عامل تیم ها هم در جلسه بود، چرا به جز مدیرعامل شهرداری ارومیه سایر مدیران عامل به چنین جلسه مهم و سرنوشت ساز پشت کرده و دعوت فدراسیون را لبیک نگفتند؟! مدیران عاملی که در تعطیلی ۵۰ روزه لیگ اصلا به حساب نیامدند ! و شاید هم حالا دلیل منطقی در نیآمدنشان داشتند !

از سوی دیگر موضوع برگزاری جلسه نیز پیش از آن که به مربیان ربط پیدا کند در حیطه مدیران عامل بود تا شرکت کنندگان !! و نکته آخر هم این که در چنین شرایط مشابهی چطور در فوتبال می شود بازی برگزار کرد ولی در والیبال نه ؟! و چراهای دیگری که در حوصله این مقال نمی گنجد !

کد خبر 487041

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha