مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تخریب یکی از تونل‌های کاذب در مسیر سرابله - حمیل - کرمانشاه باعث انسداد این مسیر شده‌است.

تخریب تونل

سرهنگ رضا همتی‌زاده سه‌شنبه ششم اسفند اظهار کرد: بارش شدید باران و ریزش کوه باعث تخریب این تونل شده و امکان تردد از این مسیر تا زمان بازگشایی جاده وجود ندارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود بازگشایی این مسیر ۴۸ ساعت به طول بیانجامد، رانندگان تا زمان بازسازی و بازگشایی این مسیر باید از جاده جایگزین ایلام- ایوان - اسلام‌آباد به مقصد کرمانشاه تردد کنند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: صبح امروز نیز رانش زمین موجب انسداد مسیر تختان در حد فاصل میمه زرین‌آباد از توابع شهرستان دهلران به آبدانان شد که با تلاش ماموران راهداری این جاده بازگشایی و هم اکنون تردد در آن روان است.

همتی‌زاده از رانندگان و مسافران خواست در صورت امکان با توجه به بارش نزولات جوی از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها اجتناب کنند.

وی توصیه کرد: به علت مه‌آلودگی مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها و کاهش دید افقی و نیز لغزندگی جاده‌ها رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند و قبل از شروع مسافت از سلامت شیشه‌پاک‌کن ماشین خود مطمئن باشند.

به پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی بارش نزولات جوی سیلابی تا روز چهارشنبه در استان ایلام ادامه دارد و بر اساس اخطارهای هواشناسی همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران و فرمانداری تمام شهرستان‌های تابعه در حالت آماده‌باش هستند.

کد خبر 486976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha