مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، روزانه ترمینال‌ها و سالن‌های عمومی طبق دستورالعمل وزارت بهداشت ضد عفونی می‌شوند.

ضدعفوني كردن فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین، عصر ایران به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد نوشت: از آنجا که فرودگاه‌ها محل انتخاب و تردد بخشی از مسافران به شهرها و کشورهای دیگر هستند، ضروری است فرایند اعزام و پذیرش آنان نیز با ملاحظات بهداشتی صورت گیرد بر همین چندی پیش دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به همه فرودگاه‌ها ابلاغ شد تا در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

بر این اساس فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، تدابیر لازم را اتخاذ کردند و با توجه به شیوع این ویروس، روزانه ترمینال‌ها و سالن‌های عمومی طبق دستورالعمل وزارت بهداشت ضد عفونی می‌شوند.

همچنین تمام امکانات و تجهیزات ترمینالی که به نوعی با مسافر و کارکنان در ارتباط هستند، هر دو ساعت یکبار با نظارت مستمر ضدعفونی می شوند. این نظارت به طور ویژه یی بر رستوران‌ها و فروشگاه‌های مستقر در ترمینال‌های فرودگاه نیز اعمال می‌شود. از اقدامات دیگر مذاکره با بهداشت منطقه غرب تهران برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه پرسنل است که از امروز ششم اسفندماه برای کارکنان تسهیلات فرودگاهی برگزار می‌شود.

آگاهی‌بخشی به مسافران از طریق نصب بنر در ترمینال‌ها از دیگر اقداماتی است که در فرودگاه مهرآباد انجام شده است. علاوه بر مواردی که عنوان شد، بخش مهمی از این اقدامات توسط شرکت‌های هواپیمایی می‌بایست انجام شود که در راستا موظف هستند بعد از هر پرواز و قبل از مسافرگیری هواپیماها را ضدعفونی کنند.

کد خبر 486929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    1 0
    واقعا" اين مخازن سم پاشي كه در عكسهاي خبري نشون ميدن نهايت وجود امكانات و كفايت مسئولان رو نشون ميده