فرمانده انتظامی فارس از ۱۹۱ فقره کشفیات در قالب ۷۷ سرقت منزل، یک سرقت عادی بانک، ۷۴ فقره سرقت خودرو، ۳۰ فقره سرقت درون خودرو و ۹ فقره سرقت به عنف از بانوان طی ساعات گذشته در استان خبر داد.

سارق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: ۵۵ سارق حرفه‌ای طی باندهای کشف‌شده، دستگیر شدند و همچنین بسیاری از اموال کشف‌شده به مال‌باختگان عودت داده خواهد شد.

وی در خصوص کشف سرقت عادی از یک بانک نیز افزود: سرقت از بانک مربوط به درون بانک نیست بلکه فردی که از بانک پول گرفته بود، زمان خروج موردحمله سارقین قرارگرفته بود.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: همچنین با توجه به گزارش‌های ارسالی از سرقت‌های درون‌شهری، تیم‌های ویژه ‌و عملیاتی تشکیل و پس از بررسی‌ها یک باند شناسایی شد که از طریق یک دستگاه خودرو پراید به‌عنوان مسافرکش خانم‌ها را انتخاب و در مناطق خلوت اقدام به سرقت طلا و پول آن‌ها می‌کردند.

حبیبی ادامه داد: با یک کار ویژه اطلاعاتی، خوشبختانه دو باند در این رابطه شناسایی و روز گذشته دستگیر شدند. تعدادی مالباخته برای دریافت وجه و طلای سرقت رفته خود، مراجعه کرده‌اند.

وی همچنین از دستگیری و شناسایی ۱۰ باند سارق احشام که در حاشیه شهرها مبادرت به سرقت‌های کوچک و بزرگ احشام می‌کردند نیز خبر داد.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: یکی دیگر از کشفیات مربوط به یک باند مواد مخدر در شهرستان داراب است. در این رابطه یک دستگاه خودرو سمند توقیف و ۵۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

حبیبی تأکید کرد: افراد به‌ویژه بانوانی که وجه و طلا همراه دارند با وسیله نقلیه عمومی به‌جای وسیله‌های شخصی مسافرکش، تردد کنند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ضروری است مردم با دقت و تمرکز مسائل ایمنی از تحمیل چنین آسیب‌هایی مصون بمانند.

کد خبر 486888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha