رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد داد در دروازه‌های اصلی شهر تهران، غربالگری افراد انجام شود.

ناهید خداکرمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در صحن شورای شهر تهران با قدردانی از شهرداری تهران بخاطر اقدامات پیشگیرانه در خصوص عدم شیوع ویروس کرونا، گفت: اقدامات به موقع و جامع شهرداری تهران با کمک وزارت بهداشت، در راستای کنترل بیماری مثبت بوده است و این همکاری که در قالب مدیریت یکپارچه انجام گرفت الگوی خوبی برای همکاری سایر سازمان‌ها رقم زد.

وی با بیان اینکه جلسات متعدد مسئولین وزارت بهداشت و شهرداری تهران سبب شد که محتوای یکسان اطلاعات و اقدامات موثر بر اساس آخرین پروتکل‌های عدم نشر کرونا ویروس در تهران اجرایی شود، گفت: با این حال تذکر می‌دهم که چرا برای محدود کردن ورود و خروج به شهر تهران هنوز کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: ما نمی‌گوییم تهران قرنطینه شود اما طی همکاری مشترک شهرداری، وزارت بهداشت، پلیس، وزارت راه و پلیس راهور می‌توان اقداماتی در راستای غربالگری ورودی و خروجی به تهران بخصوص از شمال و جنوب تهران صورت گیرد.

خداکرمی با تاکید بر انجام غربالگری در دروازه‌های اصلی شهر، فرودگاه‌ها و ...، تصریح کرد: البته برخی از فضاهای عمومی شهر وابسته به شهرداری نیست همچون زیارتگاه‌ها که باید طی جلساتی با متولیان، محدودیت‌هایی در آنها ایجاد شود تا شاهد همه‌گیری این ویروس نباشیم.

محسن هاشمی در واکنش به این تذکر گفت: اختیارات شهردار تهران در حد غربالگری نیست اما می‌تواند این پیشنهاد را در جلسات ستاد اصلی مطرح کند.

کد خبر 486786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • khakhs IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    3 0
    مدارس رو تعطیل کردن بجاش مردم فهیم ما هجوم بردن شمال خوشگذرونی. واقعا آدم چی میتونه بگه اخه