معاون خدمات‌شهری شهرداری کرمانشاه، در پی‌اخطاریه‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص آب‌گرفتگی معابر و جاری‌شدن سیل در سطح این شهر از آماده‌باش ۱۰۰‌درصدی نیروهای این معاونت خبر داد.

آب و هوا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، خسرو عیسائیان، معاون خدمات‌شهری شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی‌اخطاریه‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص آب‌گرفتگی معابر و جاری‌شدن سیل در سطح شهر کرمانشاه تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی معاونت خدمات‌شهری شهرداری تا پایان بارندگی‌ها و پایداری شرایط جوی در آماده‌باش کامل هستند.  

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر و تسریع در عملیات‌های رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی به صورت موقت ۱۰ خط تلفن اضافی به سامانه ۱۳۷ اضافه شده است.  

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: اداره کل مدیریت‌بحران شهرداری نیز ضمن آماده‌باش کامل تمامی ادوات خود از جمله «پمپ‌های کف‌کش، خودروهای مخزن‌دار، خودروهای مخصوص جمع‌آوری آب و پمپ‌های تراکم هوا برای بازگشایی فاضلاب‌های خانگی» را در راستای انجام عملیات رفع آب گرفتگی را آماده ارائه خدمات و عملیات کرده است.  

وی ادامه داد: تمامی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خودروهای امدادی و ایمنی این سازمان به عنوان نیروی احتیاط و معین معاونت خدمات شهری به دستور شهردار کرمانشاه در آماده‌باش کامل قرار دارند.  

عیسائیان در پایان، گفت: تمامی شهروندان کرمانشاهی در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی معابر و یا بالا زدن فاصلاب شهری در منازل و معابر فرعی می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و درخواست نیرو داشته باشند.  

کد خبر 486780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    فکر کنم آخر سر خود چینی ها کلیه پرواز هاشون رو به ایران قطع کنن چون ایران داره وضعیتش از چین بدتر میشه