مدیرکل دفتر مدیریت‌بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از تخلیه روستای محمودآباد و دره شیخ‌عالی در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

آب و هوا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی زمانپور، مدیرکل دفتر مدیریت‌بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: روستاهای محمودآباد  و دره شیخ‌عالی در شهرستان کوهرنگ تخلیه شده و روستای نعل‌اشکنان نیز در صورت افزایش شدت بارندگی برای جلوگیری از آسیب به ساکنان آماده برای تخلیه کردن است و به ساکنان روستا نیز تذکرات لازم داده شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها سه‌شنبه ۶ اسفند و صبح فردا پیش‌بینی شده است، تاکنون میزان بارش در ایستگاه هواشناسی شهرستان کوهرنگ حدود ۶۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وی در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع سیلاب و خطرات احتمالی آن، توضیح داد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل قرار دارند و جمعیت هلال‌احمر نیز در مناطق حادثه‌خیز از روز گذشته مستقر شده است.

زمانپور  یادآور شد: مواد غذاییی مورد نیاز مناطق صعب‌العبور از روزهای گذشته و قبل از آغاز بارش‌ها در این مناطق ذخیره‌سازی شده است.

کد خبر 486758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha