سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: چند مورد مشکوک به کرونا در استان تحت نظر هستند و نمونه‌برداری از آن‌ها انجام‌شده که تا به حال آزمایش یکی از آن‌ها منفی اعلام‌شده است.

کرونا -

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه‌شنبه ۶ اسفند اظهار داشت: احتمال مبتلا بودن دیگر موارد بستری در استان نیز به اعتقاد پزشکان متخصص هرمزگان با توجه به شرح‌حال بیماران، ضعیف است اما بااین‌حال به‌منظور پیشگیری، این افراد بستری و نمونه‌برداری از آن‌ها انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماران مشکوک در بندرعباس در بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی تحت نظر هستند و در دیگر نقاط هرمزگان نیز بیماران در بیمارستان‌های محل اقامت بستری شده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مردم اطمینان خاطر داد که تا به این لحظه هیچ مورد مثبتی در هرمزگان گزارش نشده و در صورت گزارش به‌طور یقین به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوروزیان تأکید کرد: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا، وزارت بهداشت است و شهروندان اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

 وی از شهروندان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت بهداشت فردی و عمومی به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک نمایند.

طبق آمارهای اعلام‌شده در حال حاضر ۱۰ استان کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و تا به این لحظه ۶۱ نفر مبتلا شدند که از این شمار ۱۳ نفر فوت و سه نفر بهبود یافتند.

کد خبر 486720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha