وزیر نفت گفت: هنوز تصمیمی در خصوص بنزین نوروزی گفته نشده و چهارشنبه تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

بنزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، زنگنه وزیر نفت در حاشیه در نشست با رؤسای دانشگاه‌های طرف قرارداد صنعت نفت در حوزه انستیتوهای تحقیقاتی پایین دست دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران درباره تعیین تکلیف سهمیه بنزین نوروز گفت: در حال حاضر تصمیم گیری دراین باره نشده است.

او در ادامه با اشاره به جلسه روز چهارشنبه در خصوص تصمیم نهایی بنزین نوروزی افزود: تا آن روز نمی شود اظهارنظری کرد و ما هم اجرا کننده تصمیمات هستیم و این امر دست ما هم نیست.

وزیر نفت در ادامه با اشاره به مبارزه با کرونا در صنعت نفت افزود: در حال حاضر همه تیم‌های بهداشتی و درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مراکز چهارده‌گانه در حالت آماده‌باش هستند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جمعیت زیر پوشش، توصیه‌های مهم در راستای پیشگیری از این بیماری را ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: این سازمان اعلام کرد از همان زمان که شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار در ووهان چین دیده شد، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توزیع پمفلت‌های مختلف را به‌منظور پیشگیری از این بیماری در برنامه قرار داده بود و اکنون نیز تمام مراکز تابع سازمان در حالت آماده‌باش هستند.

زنگنه گفت: از ابتدای دریافت اخبار شیوع بیماری کرونا در کشور چین و قبل از اینکه موارد مشکوک به این ویروس در کشور گزارش شوند، همه امکانات و آمادگی‌های لازم برای مقابله با این بیماری در بیمارستان صنعت نفت تهران ایجاد شده است.

 وزیر نفت در خصوص راه اندازی سکوی A فاز ۱۳ گفت: امروز شاهد نصب فاز سکوی A فاز ۱۳ پارس جنوبی بودیم که جزو آخرین سکوهای پارس جنوبی است و آخرین سکوی این فاز نیز تا آخر امسال نصب می‌شود.

زنگنه ادامه داد: با نصب آخرین سکوی فاز ۱۳ تا پایان امسال، عملا نصب ۲۷ سکوی فاز پارس جنوبی به پایان می‌رسد.

کد خبر 486714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    بابا این وزیررا رها کنیدبرای سهمیه بنزین عید از جادیگر تلافی می کند
  • مهدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    1 0
    سلام، مگر نخواستیم مصرف سوخت کاهش پیدا کنه ؟ دیگر بنزین مسافرت ، عیدی و غیره برای چیست؟ برای هرخودرو سهمیه داده شده است، اگر کفاف میکنه که هیچ، اگر نمیکنه صاحب خودرو بنزین آزاد میزنه و به مسافرت وگردش وسیاحت و غیره میرود. مگر برای کسانیکه امکان مسافرت خارج از کشور را ندارند تسهیلات داده میشود که حتمأ باید بروند، پس کسانیکه قصد مسافرت وگردش دارند حتمأ امکان مالی هم دارند که بروند.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      1 0
      شما ماشین نداری چرا میسوزی