حامد مظاهریان، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر در واپسین شب از بهمن‌ماه۱۳۹۸ به‌عنوان شهردار شب به بازدید از چاپخانه روزنامه همشهری پرداخت.

همشهري -بازديد

به گزارش همشهری آنلاین: طی این بازدید غلام‌حسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و ابوالحسن ریاضی رئیس مؤسسه همشهری نیز او را همراهی می‌کردند. مظاهریان ضمن ابراز رضایت از عملکرد همشهری گفت: یکی از تحولات بزرگ در شهر تهران که سال آینده به‌صورت جدی به آن پرداخته می‌شود بحث توجه به محله هاست و بهتر است که همشهری توجه ویژه‌تری به محلات داشته باشد و صدای رسای شهروندان شود تا ما در شهرداری تهران بتوانیم از خواسته‌های مردم بهتر اطلاع یابیم و به آنها رسیدگی کنیم.

همچنین در این بازدید غلام‌حسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بر نقش موثر روزنامه همشهری در فرهنگسازی در شهرتهران تأکید کرد. او وجود روزنامه همشهری را پتانسیل مهم مدیریت شهری تهران دانست که باید به آن توجه ویژه داشت. در ادامه نیز ابوالحسن ریاضی مدیرعامل مؤسسه همشهری جایگاه این روزنامه در مدیریت شهری تهران از گذشته تا به امروز را یادآور شد و بر تقویت نیروی انسانی کارآمد در روزنامه همشهری تأکید کرد.

کد خبر 486600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha