مدیرعامل آبفار لرستان گفت: به اکیپ‌های اتفاقات، تعمیر و نگهداری و پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت اعلام آماده‌باش شده که با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات مربوطه برای امدادرسانی در سیل احتمالی روزهای آینده آماده باشند.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا کاکاوند اظهار کرد: پیرو هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل طی روزهای آینده جلسات متعددی برگزار شده‌ است.

وی ادامه داد: در این راستا مرخصی تمام کارکنان و مدیران شرکت تا پایان هفته لغو شده است.

کاکاوند تصریح کرد: به اکیپ‌های اتفاقات، تعمیر و نگهداری و پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت اعلام آماده‌باش شده که با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات مربوطه برای امدادرسانی آماده باشند.

مدیرعامل آبفار لرستان عنوان کرد: تانکرهای سیار، دیزل‌ ژنراتورها و دستگاه‌های بسته‌بندی آب برای روزهای آینده در آماده‌باش کامل هستند و با بخش خصوصی طرف قرارداد شامل شرکت‌های دارنده ماشین‌آلات سنگین نظیر بیل مکانیکی، جرثقیل و کامیون و همچنین کارخانه‌های تولید لوله و اتصالات برای ارسال موارد درخواستی هماهنگی‌های لازم انجام شده‌ است.

وی اضافه کرد: بررسی و بازدید از اماکن و تأسیساتی که در معرض سیل قرار دارند برای ایمن‌سازی، حفاظت و جلوگیری از دارد شدن خسارات احتمالی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 486487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha