کمیته ۳ نفره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی فدراسیون فوتبال فهرست مورد تایید خود را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داد.

فدراسيون فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ارائه تاییدیه‌های نفراتی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را داشتند یک شنبه هفته گذشته (۲۷ بهمن) به اتمام رسید و نفراتی که توانستند ۱۰ معرفی نامه اعضای مجمع را برای پست ریاست و ۵ معرفی نامه را برای عضویت در هیئت رئیسه به دبیرخانه فدراسیون ارائه کنند، وارد مرحله بررسی صلاحیت‌ها شدند.

بر همین اساس ۶ نامزد به نام‌های حیدر بهاروند، هدایت الله ممبینی، عباس صوفی، حبیب کاشانی، محمد حسین قریب و مهدی محمد نبی توانستند دست کم ۱۰ تاییدیه را تحویل بدهند.

کمیته سه نفره بررسی صلاحیت‌ها شامل ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون) و جعفر سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) هم از دوشنبه ۲۸ آبان بررسی صلاحیت‌ها را آغاز کرد و فعالیت های این کمیته روز گذشته(3 اسفند) به اتمام رسید.

اسامی نفرات تایید صلاحیت شده از سوی این کمیته روز گذشته در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و قرار است پس از استعلام های چهارگانه این وزارت خانه از نهادهای مختلف به زودی نفرات نهایی برای حضور در انتخابات پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون معرفی شوند.

این کمیته مدارک فردی تمام نامزدها را تایید کرده و پس از احراز صلاحیت حراستی و نظارتی، نامزدهای نهایی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال معرفی می شوند.

کد خبر 486286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha