بارسلونا این هفته در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ایبار بود و در پایان ۹۰ دقیقه این تیم را با ۵ گل شکست داد.

مسي

به گزارش همشهری آنلاین، بارسا در دقیقه ۱۴ به گل نخست رسید و مسی موفق شد پس از ۴ بازی در لالیگا گلزنی کند.

این بازیکن در ادامه باز هم درخشان ظاهر شد و در دقیقه ۳۷ دومین گل خود و تیمش را زد و پس از ۳ دقیقه و در دقیقه ۴۰ موفق شد هت‌تریک کند.

نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم بازی هم با برتری بارسا آغاز شد اما تا دقایق پایانی گلی در پی نداشت تا این که برایت‌ویت گل چهارم مسی را مهیا ساخت و این بازیکن در دقیقه ۸۷ پوکر کرد. این در حالی است که وی در پنج بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده بود.

برایت‌ویت پس از ۲ دقیقه پاس گل دیگر داد و آرتور موفق شد گل پنجم این بازی را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار با برتری ۰-۵ بارسا به پایان رسید و این تیم با ۵۵ امتیاز به صدرجدول صعود کرد و ایبار با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

برایت‌ویت خرید جدید بارساست که در اولین بازی خود درخشان ظاهر شد. کاتالان‌ها هفته گذشته برای جذب مارتین برایت‌ویت، مهاجم ۲۸ ساله لگانس مبلغ ۱۸ میلیون یورویی که در بند فسخ قرارداد او قید شده بود را پرداخت کردند و قراردادی ۴ سال و نیمه با او بستند.

اما رئال مادرید این هفته مهمان لوانته بود که در نهایت با یک گل نتیجه را به میزبانش واگذار کرد و با دستان خالی راهی مادرید شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید و دو تیم با تساوی راهی رختکن شدند. در نیمه دوم رئال بازی بهتری به نمایش گذاشت و چندین فرصت برای باز کردن دروازه لوانته داشت، اما این فرصت‌ها از سوی ایسکو، بنزما و هازارد از دست رفت تا این که لوانته در دقیقه ۷۹ توسط مورالس به گل نخست رسید.

تلاش بازیکنان رئال برای جبران نتیجه نتیجه‌ای نداشت و این تیم با همان یک گل بازی را به لوانته واگذار کرد.

با این نتیجه رئال مادرید ۵۳ امتیازی شد و با اختلاف ۲ امتیاز با بارسلونای صدر جدولی در رده دوم قرار گرفت و لوانته با ۳۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

دیگر دیدارهای هفته ۲۵ لالیگا روز یکشنبه (۴ اسفند) انجام می‌شود.

کد خبر 486101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha