مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: انبار یک واحد تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار و امتناع از فروش ماسک و ژل شستشو کرده‌بود کشف و کلیه اقلام موجود توقیف و ضبط شد؛ در ضمن با داروخانه‌هایی که محصولات بهداشتی را گران بفروشند برخورد می‌شود.

ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، هوشنگ محمدی گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی در خصوص گران‌فروشی و عدم عرضه ماسک و اقلام دارویی، بهداشتی توسط تعدادی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی، طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دستگاه‌های نظارتی ازجمله دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت مقرر شد گشت‌های مشترک متشکل از بازرسان دستگاه‌های مسئول از امروز بازرسی از همه داروخانه‌های استان را آغاز کرد.

وی گفت: اگر تخلفی از داروخانه‌ها درزمینهٔ گران‌فروشی و یا عدم عرضه اقلام دارویی و بهداشتی سر بزند به آنها تذکر داده‌شده و در صورت تکرار تخلف اشد مجازات برای واحد متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: درگشت مشترک امروز که با کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد انبار یک واحد تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار و امتناع از فروش ماسک و ژل شستشو کرده بود کشف و کلیه اقلام موجود توقیف و ضبط شد ضمناً واحد صنفی متخلف نیز تعطیل و پرونده تخلف جهت رسیدگی به شعبه مربوط ارجاع شد.

محمدی گفت: نظارت‌های تعزیرات هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تشدید شده است و در همین رابطه با هرگونه گران‌فروشی و تخلفات صنفی و احتکار کالا به‌شدت برخورد می‌شود.

از همه مردم می‌خواهیم اگر انبار و یا مکان‌هایی را مورد شناسایی قراردادند که محل دپو و جمع‌آوری غیرمجاز کالاست، موارد را برای رسیدگی اطلاع دهند.

کد خبر 485974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha