مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

شهردار کلانشهر اراک گفت: اماکن و وسایل عمومی این کلانشهر برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، هر شب به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

ضدعفونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدکریم شفیعی افزود: پس از اعلام یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در اراک، شهرداری اقدام‌های لازم پیشگیرانه و مقابله‌ای را در سرویس‌های بهداشتی، دستگاه‌های حمل و نقل عمومی، مناطق و سازمان‌های شهرداری، ترمینال‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی شهر اعمال می‌کند.

وی بیان کرد: در این زمینه ۲۰۰ نفر از کارکنان خدمات شهری شهرداری اراک هر شب نسبت به ضدعفونی کردن این امکان و وسایل عمومی شهری فعالیت دارند. همچنین کارکنان شهرداری اراک برای حفظ سلامتی خود، برای ضد عفونی کردن این مراکز مکلف به رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک و لباس‌های مخصوص هستند.

شفیعی عنوان کرد: شهرداری همه تلاش خود را برای حضور ایمن مردم در اماکن و فضاهای عمومی شهری به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و انتظار است مردم نیز به توصیه‌ها و نکات لازم بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

یکم اسفندماه جاری یک مورد مثبت بیماری کرونا در شهرستان اراک تشخیص داده شد که هم‌ اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه و قرنطینه به سر می‌برد و وضعیت عمومی او رو به بهبود است.

کد خبر 485823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha