شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در کرمانشاه خبر داد.

بازار

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، رامین پهلوانی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار به مناسبت شب عید در کرمانشاه آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.  

وی تعداد گروه‌های فعال در سطح بازار را ۱۵ گروه اعلام کرد و افزود: علاوه بر اینکه از ظرفیت بسیج اصناف استفاده کردیم، گشت‌های مشترکی نیز با همکاری سایر بخش‌ها از جمله تعزیرات، بازرسی سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و... داریم.  

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: گشت‌ها در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند.  

پهلوانی واحدهای صنفی عرضه کننده انواع پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه‌فروشی‌ها را در اولویت نظارت اعلام کرد.  

وی بیان کرد: محدودیت‌هایی در تعداد بازرسین و گشت‌ها وجود دارد، از مردم نیز تقاضا داریم تخلفات را با مراجع نظارتی در میان بگذارند، زیرا برای کنترل بازار نیازمند مشارکت خود مردم نیز هستیم.  

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از وفور انواع کالا در بازار هم یاد کرد و ادامه داد: کمبود خاصی در بازار نداریم، اگرچه قیمت برخی از کالاها بالا است.  

پهلوانی درباره واحدهای صنفی که قرار است در این ایام فروش فوق‌العاده داشته باشند، اظهار کرد: هرگونه فروش فوق‌العاده نیازمند اخذ مجوز از اتحادیه صنفی مربوطه است.

کد خبر 485788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha