کمیل قاسمی قهرمان المپیک با حضور در روستای محروم ممبین استان خوزستان پیگیر مشکلات مردم این منطقه شد.

11423747_614.jpg

به گزارش همشهری آنلاین، روستای ممبین، یکی از محرومترین و دور افتاده‌ترین روستاهای ایران است. مردم این روستا از امکانات اولیه زندگی و رفاهی محروم هستند و با سختی‌های بسیار زندگی می‌کنند. این روستا در شمال غربی ایذه و هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با حضور دوباره در روستای ممبین ضمن توزیع برخی مواد غذایی و بهداشتی، شوینده‌ها و همچنین شیر خشک برای کودکان پیگیر مشکلات روستائیان این منطقه شد.

قاسمی پس از حضور در روستای ممبین اظهار داشت: به لطف خدا و حمایت خیرین برخی اقلام ضروری به روستائیان محروم ممبین اهدا شد و اقدام بعدی برای مردم این منطقه بهبود زیر ساخت‌های عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: برای ششمین نوبتی بود که به این روستا سفر می‌کردم، واقعا اهالی این منطقه زندگی بسیار سختی دارند، هر دفعه برخی مشکلات آن‌ها اعم از موضوعات معیشتی و پزشکی پیگیری شده و اینبار قصد داریم با کمک خیرین اقداماتی را در خصوص احداث حمام‌های روستایی و سرویس‌های بهداشتی انجام دهیم تا مردم مُمبین نیز از حداقل امکانات رفاهی و اجتماعی بهرمند شوند.

کد خبر 485785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha