رئیس پلیس‌راه استان گفت: چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.  

تصادفات

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، غلامعلی نوربخش اظهار کرد: بر اساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش پیدا کرده است.  

وی  گفت: تعداد مجروحان تصادف در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته و تعداد مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی نیز ۸ درصد کاهش داشته است.  

سرهنگ نوربخش بیان کرد: تعداد تصادفات با خودرو سواری در استان نیز ۷۵ درصد کاهش داشته است، براساس آمار ۱۰ ماهه سال جاری اتوبوس و مینی‌بوس و تاکسی در استان ۲ درصد و واژگونی خودرو ۴۳ درصد کاهش پیدا کرده است.  

وی اضافه کرد: عابران پیاده عامل ۱۰ درصد از تصادفات در چهارمحال و بختیاری بوده‌اند.  

نوربخش اظهار کرد: ۳۱ درصد عدم توجه به جلو در موقع رانندگی و ۲۳ درصد سرعت غیرمجاز بیش‌ترین علت تصادفات در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است.  

وی افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری، چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است.  

 رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش‌ترین تصادفات در استان در محور بروجن – لردگان، لردگان – خوزستان و محور خوزستان – شلمزار به ثبت رسیده است.  

کد خبر 485774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha