از  شنبه(۳اسفند ماه) تا جمعه (۹اسفند ماه) ساعت ۲۱ ا شبکه نمایش سیما به مرور آثار «کوین کاستنر» بازیگر و کارگردان مطرح می‌پردازد.

کوین کاستنر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش این هفته در بخش صحنه گران به مرور آثار «کوین کاستنر» بازیگر و کارگردان مطرح می پردازد.

فیلم های «محافظ»، «روز یارگیری»، «رقصنده با گرگ»، «دنیای کامل»، «تسخیر ناپذیران»، «مک فارلند» و مجرم آثاری هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از  شنبه(۳اسفند ماه) تا جمعه (۹اسفند ماه) ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش می شوند.

کوین کاستنر  پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، مشاغل مختلفی را امتحان کرد تا این‌که فعالیت‌اش را در زمینه بازیگری با تئاتر آغاز کرد و پس از چندی حضور در صحنه، در سال ۱۹۸۰ وارد عرصه سینما شد.

فیلمی که کاستنر را به سطح اول بازیگری  رساند، «تسخیرناپذیران» (۱۹۸۷) به‌کارگردانی برایان دی‌پالما بود که او را با رابرت دنیرو، شان کانری و اندی گارسیا هم‌بازی کرد و منتقدان نیز از بازی او در این فیلم تمجید بعمل آوردند. او سه سال بعد با کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازی در «رقصنده با گرگ» به نقطه‌ی اوج باورنکردنی دوران حرفه‌ای‌اش رسید.

 این فیلم در مراسم اسکار سال ۱۹۹۰ موفق شد و خودِ کاستنر هم توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را تصاحب کند و در بخش بازیگری نیز نامزد دریافت اسکار شود.

کاستنر در سالهای بعد در آثار موفقی از جمله « JFK » و «بادیگارد» به ایفای نقش پرداخت و توانست جایگاه خود را در دنیای بازیگری تثبیت کند.

کد خبر 485635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha