وضعیت ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  درحالیکه از زمان آغاز همکاری مجدد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آل اشپورت برای تامین البسه تیم ملی بزرگسالان، صحبت‌های زیادی از سوی مدیران فدراسیون و وحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه این شرکت درباره طراحی پیراهن‌های جدید و اختصاصی تیم ملی از دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مطرح شده بود و حتی طرفین اعلام کرده بودند پیراهن‌های جدید به زودی رونمایی می‌شود، اما به نظر می‌رسد این موضوع به صورت موقت منتفی شده باشد.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال این روزها بدون رئیس اداره می‌شود و رئیس جدید آن در مجمع انتخاباتی ۲۵ اسفند مشخص خواهد شد، وضعیت همکاری آل اشپورت با فدراسیون مبهم است و به همین دلیل بازیکنان تیم ملی در چهار دیدار آتی شان مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین با همان لباس‌های قبلی بازی می‌کنند.

البته شرکت آل اشپورت آماده است تا با معرفی رئیس جدید فدراسیون و فراهم شدن شرایط ادامه همکاری اقدام به طراحی لباس‌های جدید برای تیم ملی کند.

البته محمد صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فوتبال ایران مدتی قبل درباره زمان رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم ملی گفت: ما مبلغی به آل اشپورت بدهکار هستیم که البته ارتباطی به قرارداد جدید ندارد و مربوط به گذشته است، چراکه این شرکت طبق قرارداد جدید لباس‌ها را به صورت رایگان تولید می‌کند. اکنون هم مشکل خاصی وجود ندارد و کارها در حال انجام است. حتی نمونه کار لباس جدید تیم ملی را محمدرضا ساکت به صورت پلمپ شده در اختیار دارد و ما هم به زودی آن مبلغ را پرداخت می‌کنیم.

به نظر می‌رسد طرفین منتظر مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون هستند تا برای پرداخت این مبلغ به آل اشپورت با هم توافق کنند.تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره جام جهانی 2014 در برزیل از البسه شرکت آل اشپورت استفاده کرده بود.

کد خبر 485579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha