شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

سیف‌الله صمدیان: هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر باید یک اصل را همیشه به یاد داشته باشند؛ این که هیچ هنرمند اصیل و واقعی محتاج حمایت دولت‌ها نمی‌ماند.

 این دولت‌ها هستند که به هنرمندان واقعی نیاز دارند.اگر دوستان هنرمند ما متوجه این اصل نباشند و آن‌را جدی نگیرند، هر آنچه انجام می‌پذیرد و گفته می‌شود، آب در هاون کوفتن است.

سیاهی روشن است، آماده نمایش شد«سیاهی روشن است» به کارگردانی محمد جواد کاسه‌ساز آماده نمایش شد. کار صدا‌گذاری و میکس این فیلم چندی پیش توسط مهرشاد ملکوتی به پایان رسید. هم اکنون تیتراژ این فیلم در حال ساخت است و در آینده‌ای نزدیک برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد ارسال می‌شود.

سیاهی روشن است که فیلمنامه آن توسط کاسه‌ساز نوشته شده درباره دانیال صفری، مربی ورزش‌های رزمی است که سفری را آغاز کرده. او مجبور است چشم‌هایش را به دنیای جدیدی باز کند که بسیار  با گذشته‌اش متفاوت است. او در این سفر دست به تجربه‌های جدیدی می‌زند.

پیش از این گفته می‌شد قرار است راش‌‌های این فیلم برای جکی چان هنرپیشه رزمی کار ارسال شود تا او مشاور تدوین صحنه‌های رزمی فیلم باشد که البته این امر میسر نشد. جمشید هاشم‌پور، چکامه چمن‌ماه، سودابه بیضایی، فلور نظری، چنگیز وثوقی، مهدی کاسه‌ساز، احمد ایراندوست و حسین سلیمانی بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 48556

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز