مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: بیش از ۲ میلیون و ۶۲۵ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در ۳ فصل گذشته از سال با تلاش مأموران نیروی انتظامی در استان کشف شد.

سیگار قاچاق

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسلامی راد افزود: از ابتدای فروردین تا پایان دی سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۵۱۹ قلک انواع کالای دخانی قاچاق مانند سیگار، توتون و تنباکو در استان سمنان کشف شد که امسال میزان کالای دخانی قاچاق کشف‌ شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲. ۸ درصد افزایش یافت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: ارزش کالای دخانی قاچاق کشف‌ شده در استان سمنان از ابتدای فروردین ۹۸ تا پایان دی ۱۷ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارزش ریالی آن ۴۰. ۲ درصد افرایش یافت.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۷  عدد انواع تجهیزات پزشکی قاچاق از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال با هوشیاری پلیس در استان سمنان کشف که تعداد تجهیزات پزشکی قاچاق کشف‌ شده در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش‌ یافته است.

اسلامی راد بیان کرد: ارزش ریالی تجهیزات پزشکی قاچاق کشف‌ شده در استان سمنان در این بازه زمانی ۸ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: ۱۴ هزار و ۶۷۲ دستگاه انواع تجهیزات رایانه‌ای قاچاق از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال در استان سمنان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان این کالای قاچاق کشف‌شده ۲۶. ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: تجهیزات رایانه‌ای قاچاق کشف‌شده در استان از ابتدای فروردین سال‌جاری تا پایان دی شامل کیس کامپیوتر و تلفن همراه بود که با تلاش پلیس در این مدت‌ یک‌هزار و ۵۹۷ دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان سمنان کشف شد.

۵۹۸ متهم در زمینه قاچاق کالا از ابتدای سال ۹۸ تا پایان دی در استان سمنان دستگیر شدند.

کد خبر 485326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha