مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از مردم درخواست کرد با مراجعه به پایگاه‌های انتقال‌خون در استان، خون و پلاکت مورد نیاز بیماران را تامین کنند.

اهدا خون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، پژمان صالحی‌فر، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه به کاهش ذخایر خونی این استان، اشاره کرد و افزود: نیاز فوری به خون داریم، پلاکت از همه فرآورده‌ها در ارجحیت است.

وی گفت: در حال حاضر به همه گروه‌های‌خونی به شدت نیاز داریم، ذخیره همه گروه‌های‌خونی استان به شدت کاهش یافته و نیاز است از سوی شهروندان تامین شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و برودت هوا، سرماخوردگی و مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، میزان مراجعه به مراکز انتقال‌خون به طور چشمگیری کاهش یافته در نتیجه ذخایر خونی در مراکز انتقال‌خون نیز کم شده است.

صالحی‌فر اظهار کرد: خیلی از بیمارها ادامه حیاتشان بستگی به همت مردم نوعدوست دارد، دوباره تاکید می‌کنم نیاز شدید به خون داریم.

وی گفت: پایگاه‌های انتقال‌خون آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند، پایگاه انتقال خون استان واقع در شهر کرمانشاه همه روزهای هفته به جزء جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۸:۳۰ دقیقه آماده خون‌گیری از داوطلبان است.

صالحی‌فر تصریح کرد: امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن واحد سیار خون‌گیری این اداره‌ کل در شهرستان سنقروکلیایی مستقر هستند.

وی از مردم سنقروکلیای خواست، برای اهدای‌خون به پایگاه هلال احمر این شهرستان مراجعه و خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را اهدا کنند.

کد خبر 485291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha