مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: مودیان عوارض ساختمانی که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، می‌توانند از مزایای مصوب شورای شهر تهران بهره‌مند شوند.

ساختمان - شهر

به گزارش همشهری آنلاین، وحید عرب با اشاره به ضرورت وصول درآمدهای شهرداری تهران در سال جاری، گفت: به استناد مصوبه شورای شهر تهران در خصوص نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، چنانچه مودیان عوارض ساختمانی مشمول این مصوبه، بدهی خود را به صورت نقدی و یکجا به خزانه شهرداری تهران پرداخت کنند، می‌توانند از مزایای تسهیلات تشویقی مقرر بهره‌مند شوند.

وی افزود: به منظور اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی جهت رونق ساخت‌وسازهای شهر تهران و ارائه تسهیلات لازم در این خصوص، مودیانی که تمایل به استفاده از مزایای این مصوبه را دارند، می‌توانند به مناطق ۲۲گانه مراجعه کنند.

عرب گفت: بر اساس این مصوبه، شهرداری تهران موظف شده است، بر اساس درخواست مؤدیان حقیقی و حقوقی مطالبات ناشی از عوارض مرتبط با حوزه شهرسازی و صدور پروانه «زیربنا، مازاد تراکم (در حد مجاز)، تفکیک اراضی و ساختمانی، تغییر کاربری و کاربرد، پذیره، بالکن و پیش‌آمدگی، حق تشرف و ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شهری» را بر اساس ضوابط قانونی موجود، نسبت به صدور گواهی مربوطه اعم از پروانه ساختمانی، پایان کار و عدم خلاف اقدام کند.

وی یادآور شد: در صورتی که مودیان تمایل به پرداخت بدهی خود به صورت نقدی و یکجا داشته باشند، مشمول پاداش و جایزه خوش‌حسابی به میزان ۲۰ درصد خواهند شد.

کد خبر 485254
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha