مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران بر قرارگیری زیرساخت‌های شهرداری‌ها در مسیر گسترش کسب‌وکارهای جدید تاکید کرد.

كسب و كار جديد

به گزارش همشهری آنلاین، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در نشست چندجانبه کلانشهرها، اپراتورها و مرکز دولت الکترونیک گفت: شهرداری‌های شهرهای مختلف دغدغه‌های بسیاری برای توسعه ICT در شهرها دارند. سطح فیبر نوری در شهرهای مختلف متفاوت است اما عزمی برای همکاری و توسعه وجود دارد و باید به مدل درستی برسیم که از زیرساخت‌های شهرداری‌ها برای گسترش کسب و کارهای جدید استفاده شود.

فرجود در این جلسه که راهکارهایی جهت تسهیل تبادلات داده‌ای و گسترش همکاری‌ها برای توسعه دولت الکترونیک پیش‌بینی شد، با اشاره به اهمیت مفهوم داده در شهر هوشمند و همچنین توسعه همکاری‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها اعم از خصوصی و دولتی، تبادل اطلاعات میان نهادهای مختلف کشور را گامی مثبت در مسیر هوشمندسازی پایتخت ارزیابی کرد.

در این نشست که با حضور مدیران فاوای کلانشهرهای تبریز، اصفهان، مشهد، همدان، شیراز، اراک و... و مدیران ارشد اپراتورهای مخابراتی برگزار شد، چالش‌های موجود میان شهرداری تهران و اپراتورهای مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص مشکلات مربوط به حوزه تبادل اطلاعات میان دولت و شهرداری‌ها، توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه توسعه فیبر نوری و ارائه مدل تبادلات داده‌ای گفتگو شد.

کد خبر 485230
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha