چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت بر بازار با هدف جلوگیری از گرانفروشی تشدید می‌شود.  

بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رامین صادقی افزود: نظارت و بازرسی بر بازار پوشاک، موادغذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف، کفش، دفاتر خدمات مسافربری، قالی‌شویی، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت و کالاهای اولویت دار طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.  

وی از تامین میوه مورد نیاز مردم برای عید نوروز خبر داد و گفت: هزار و ۴۰۰ تن سیب و پرتقال مورد نیاز استان خریداری شده‌ که ۹۰۰ تن آن پرتقال از نوع تامسون و ۵۰۰ تن سیب نوع قرمز است.  

صادقی افزود: عرضه میوه عید همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه در استان اردبیل آغاز خواهد شد.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان‌ کرد: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه‌کنندگان کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی از مهم‌ترین مواردی است که در این طرح بررسی و نظارت می‌شود.  

صادقی به اعزام اکیپ نظارت ویژه در سطح شهر، اشاره کرد و افزود: ۱۲۹ ناظر افتخاری نیز در این طرح با معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همکاری دارند.  

وی بیان‌کرد: شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.  

۱۱۷ اتحادیه، ۶ اتاق اصناف و بیش از ۴۴ هزار و ۲۲۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

کد خبر 485200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha