سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نبود کی روش استنلی در بازی با تیم السد قطر به تیم ما ضربه زد.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی بازی با تیم السد قطر اظهار کرد: متاسفانه  ۲ روز پیش  کی روش استنلی مصدوم شد و نبود این بازیکن خیلی به تیم ما ضربه زد.  

قلعه نویی درباره نبود کی روش استنلی در بازی با السد قطر و تفاوت بازیکنان سپاهان و السد قطر گفت: درست است تیم السد قطر از لحاظ مهره  از ما خیلی بالاتر بودند، اما ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم. البته امروز تیم ما در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد و بعد از گل اول نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. به نظرم به تیم‌های ایرانی کم لطفی می‌شود و ما ۳ هفته پشت سرهم در خانه خود بازی نمی‌کنیم و این موضوع باعث شده است که از لحاظ روحی روانی بهم بریزیم.  

سرمربی سپاهان درباره اینکه یک پیراهن تیم السد قطر را از مدیریت این باشگاه دریافت کرد، تصریح کرد: من حدود ۴۰ سال فعالیت ورزشی دارم و کار اخلاقی و معرفتی باشگاه السد قطر یکی از خاطرات زندگی من خواهد بود و از مدیران باشگاه السد به خاطر این کار قشنگ نهایت تشکر را می‌کنم.  

او درباره اینکه راهکار تیم سپاهان  در بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا به چه صورت خواهد بود، بیان کرد: به هر حال باخت جزء فوتبال است و باید این شکست را فراموش کنیم و به لیگ برتر برگردیم. ما اکنون باید به بازی لیگ برتر فکر کنیم و فیلم بازی با السد قطر را آنالیز کنیم و از لحاظ روحی، روانی و فنی باید ایرادات را  ظرف این ۲، ۳ روزه برطرف کنیم تا آماده بازی بزرگ خود در لیگ برتر  شویم. مطمئن هستم که تیم سپاهان از این گروه صعود خواهد کرد و امیدوارم همراه با السد به مرحله بعد راه یابیم.  

کد خبر 485183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha