شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: اخبار مربوط به تأیید صلاحیت تعدادی از نمایندگان ردصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی، کذب است.

شورای نگهبان

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مهاجری فعال رسانه‌ای عصر امروز ۲۹ بهمن ماه در صفحه شخصی خود نوشت: لحظاتی پیش شنیدم صلاحیت علی مطهری تایید شده است، امیدوارم تکذیب نشود. 

خبرآنلاین نیز دقایقی پس از این توییت نوشت: براساس برخی خبرهای رسیده ۲۵ کاندیدای شاخص از سوی هیات نظارت انتخابات تایید شده است. علی مطهری و غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از جمله نمایندگانی هستند که نامشان به عنوان تایید صلاحیت شدگان مطرح است.

ایسنا هم از احتمال تایید صلاحیت ۳۰ داوطلب دیگر در دقیقه ۹۰ خبر داد و نوشت: یکی از نمایندگان فعلی مجلس که پیش از این صلاحیتش برای دوره یازدهم مجلس رد شده بود گفته است که براساس تماسی که از یک «مرجع مهم» داشته به او اعلام شده که صلاحیتش برای دوره یازدهم مجلس تایید شده است. به گفته این نماینده مجلس حدود ۳۰ نماینده فعلی مجلس تایید صلاحیت شده‌اند و به برخی از آن‌ها گفته شده به حوزه‌های انتخابیه خود بروند و منتظر ابلاغ رسمی تایید صلاحیت‌شان برای آغاز تبلیغات باشند.

این اخبار موجب شد تا شایعاتی در زمینه تایید صلاحیت‌های جدید منتشر شود که با واکنش شورای نگهبان همراه شد.

 شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای تاییدصلاحیت تعدادی از نمایندگان ردشده را تکذیب و اعلام کرد: اخبار مربوط به تاییدصلاحیت تعدادی از نمایندگان ردصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی، کذب است و نظر شورای نگهبان درباره نمایندگان ردصلاحیت‌شده تغییری نکرده است.

کد خبر 485137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ا. ع IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    1 3
    اگرچنین باشد باعث تأسف است یعنی ما هیچ تعریفی برای تایید صلاحیت‌ها درقانون نداریم؟!
  • محسن GB ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    2 0
    این رد صلاحیتها وبعد تایید صلاحیت نشانه چيست؟
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    1 5
    مجلسی که امثال مطهری ندارن حرام است
  • جعفر IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    0 4
    من اگه علی مطهری توی انتخابات نباشه پای صندوق رای نمیرم