در بخش «چارسوی هنر» دوازدهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر، آثار گالری‌های کشور با ۳۳۵ اثر به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره تجسمی فجر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در دوازدهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر و در ادامه سیاست‌هایی که در بخش رونق بازار هنر از سال گذشته آغاز شده بود، امسال ۳۳ گالری با ۳۳۵ اثر در بخش «چارسوی هنر» حضور دارند و این آثار برای نمایش و فروش ارائه می‌شود.

یک گروه انتخابی در سالی که گذشت فعال بوده‌اند ‏تا کمیت و کیفیت فعالیت گالری‌های کشور را ارزیابی کنند و در واقع بخش «چارسوی هنر» برآیند نمایشگاه‌های سالیانه ‏گالری‌ها است. ‏

گالری‌های تهران و شهرستان‌ها آثار خود را به دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌آوردند که به دو صورت این آثار نمایش داده می‌شوند. بخشی از آنها در غرفه‌های ‏گالری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و برخی نیز به صورت یک نمایشگاه واحد است و آثار کنار هم و بدون ذکر نام گالری چیدمان می‌شوند که دو طبقه در موسسه فرهنگی هنری صبا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

امسال بخش «چارسوی هنر» در قالب ۱۶ غرفه و ۲۲ اکسپو برگزار می‌شود. تعداد آثاری که در بخش غرفه‌ها به نمایش در میآید، ۲۱۰ اثر و تعداد آثار بخش اکسپو نیز ۱۲۵ اثر است.

نگارخانه‌های چاسوی هنر ۹۸ (به ترتیب الفبا) عبارتند از: آریانا (تهران)، آس (تهران)، آگ ‏‏(تهران)، آسوریک (مازندران/سلمان‌شهر)، آویسنیت (یزد)، اثر (تهران)، احسان (تهران)، ‏اسپیناس (تهران)، ایده (تهران)، باروک (تهران)، ترانه باران (تهران)، تِم (تهران)، ثالث ‏‏(تهران)، جاوید (تهران)، دستان (تهران)، دیبا (اصفهان)، راضی (یزد)، رنگ و ترنگ ‏‏(مازندران/تنکابن)، ژینوس (تهران)، شَلمان (تهران)، شَمیده (تهران)، شیرین (تهران)، شیث ‏‏(تهران)، عکاسان جوان (تهران)، گویا (تهران)، لاجوردی (تهران)، محسن (تهران)، مژده ‏‏(تهران)، ملک (تهران)، نقش و خط (تهران)، هفت آینه (مازندران/ساری)، هگمتانه (همدان)، ‏هونره (اصفهان)‏.

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند در فرهنگستان هنر، موسسه صبا ‏برگزار می‌شود.‏

کد خبر 485130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha