استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اگر مصوبات روی کاغذ باقی بماند هیچ اتفاقی نمی‌افتد و نتیجه‌بخش نخواهد بود.

گردشگری دریایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسناْ عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه بیست و نهم بهمن در نشست ستاد اقتصادمقاومتی استان بوشهر اظهار کرد: یکی از مشکلات حوزه گردشگری استان، موضوع امکانات اقامتی است. لذا اداره کل میراث فرهنگی باید برای تکمیل طرح‌های اقامتی استان اقدام بیشتری انجام دهد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان نیازمند پیگیری جدی برای تکمیل است،یکی از بخش‌های مهم در حوزه پروژه‌های اقتصادمقاومتی، گردشگری است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به مشکلات استان در زمینه اماکن اقامتی، ایجاد سوییت در دهکده‌های گردشگری استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، به طور مثال در پارک لیان این ظرفیت وجود دارد که سوییت‌های اقامتی احداث شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: استان بوشهر در عرصه گردشگری دریایی ظرفیت‌های بسیاری دارد اما از این امکانات استفاده خوبی نشده است.

گراوند افزود: حوزه دریا، نقطه عطف توسعه استان در زمینه گردشگری است لذا باید طرح‌ها و پروژه‌های این بخش با جدیت از سوی دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان طرح آبیاری و زهکشی در سد رئیسعلی دلواری است لذا توجیهات لازم برای تخصیص اعتبار این پروژه با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای و سازمان برنامه و بودجه انجام شود.

استاندار بوشهر گفت: توسعه شیلات و پروژه‌های این بخش، نیازمند تامین انرژی برق است لذا اداره کل شیلات با همکاری شرکت برق نهایت پیگیری برای تکمیل طرح‌های شیلاتی و تامین برق آنها را انجام دهند.

عبدالکریم گراوند افزود: اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود. اگر مصوبات روی کاغذ باقی بماند هیچ اتفاقی نمی‌افتد و نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وی تاکید کرد: برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، سازمان برنامه و بودجه باید هماهنگی لازم را با حوزه اقتصادی استانداری داشته باشد.

کد خبر 485125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha