سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به زمان رسیدگی به پرونده‌ تخلفات طبری از مقامات سابق این قوه در خصوص وضعیت پرونده رئیس سابق هلال احمر و احکام صادر شده برای آن توضیح داد.

غلامحسین اسماعیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در بیستمین نشست خبری خود که امروز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه در محل دادگستری استان تهران در حال برگزاری است، در خصوص آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: تحقیقات این پرونده تمام است و قبل از پایان سال دادسرا تصمیم نهایی را خواهد گرفت. پیش‌بینی‌های لازم انجام می‌شود تا در صورت لزوم قبل از پایان سال محاکمه آغاز شود. ممکن است بخش‌هایی از پرونده مفتوح بماند.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده پیوندی نیز اظهار کرد: بخشی از این پرونده منتهی به صدور کیفرخواست و به دادگاه ارسال شد و در نهایت تحقیقات را ناقص تشخیص داده و به دادسرا ارجاع داده شد.

وی افزود: در بازگشت پرونده، افراد دیگری هم بازداشت و برخی از آنها آزاد شدند. دلایل و مستندات جدیدی حاصل شد. این پرونده در دو بخش دانشگاه شهید بهشتی و هلال احمر مطرح است و بعد از رفع نقص به‌زودی به دادگاه ارسال خواهد شد. این قبیل پرونده‌ها ناظر به عملکرد شخص - و نه سازمان - است.

کد خبر 485061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha