مشخص نیست بازیکنی که باید روند درمان او توسط تیم پزشکی استقلال چک شود با کدام منطق نزدیک ۲۰ روز از تیم باشگاهی خود دور بوده است.

شیخ دیاباته

همشهری آنللاین-  قرار بود شیخ دیاباته مهاجم مصدوم استقلال که برای ادامه درمان خود راهی فرانسه شده است ظرف یکی دو روز آینده به ایران بازگردد اما دیشب خلیل زاده سرپرست استقلال اعلام کرد دیاباته تا ۱۰ روز دیگر به ایران برمی‌گردد. اگر فرض را بر این بگیریم که دیاباته طبق گفته های خلیل زاده تا ۱۰ روز آینده به ایران بازگردد،با این حال او حداقل دو بازی حساس استقلال در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

استقلال روز چهارم اسفند باید برابر ذوب آهن در تهران به میدان برود و در هفته بیست و یکم هم میهمان گل گهر سیرجان خواهد بود.

تا اینجای کار دیاباته قطعا دوبازی استقلال را از دست خواهد داد و اگر بازگشت او با یکی  دو روز تاخیر هم مواجه شود مهاجم گلزن استقلال در دیدار برابر الوحده امارات که در ۱۲ اسفند برگزار می‌شود هم غایب خواهد بود تا مجموعا ۶ بازی استقلال را بعد از مصدومیت از دست داده باشد.

به هر صورت مشخص نیست بازیکنی که باید روند درمان او توسط تیم پزشکی استقلال چک شود با کدام منطق نزدیک ۲۰ روز از تیم باشگاهی خود دور بوده و با چه میزان از بهبود مصدومیت خود به ایران بازخواهد گشت.

بازیکنی که ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان برای استقلال هزینه به دنبال دارد، غیبت و تاخیر او برای حضور در ایران به بهانه درمان نمی‌تواند توجیه حرفه‌ای داشته باشد.

کد خبر 485020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha