رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه خبر داد.

میوه شب عید

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد دلق‌پوش در جلسه بررسی تامین میوه شب عید برای گیلانی‌ها در رشت اظهار کرد: جنبه اعتقادی ما ایجاب می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را تهیه و به شکل مناسب به مردم عرضه کنیم، در این زمینه تضامین لازم از مباشران برای تهیه میوه با کیفیت اخذ می‌شود و چنانچه میوه معیوب یا با مشخصات کیفی لازم در شیوه‌نامه را نداشته باشد، برگشت داده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مردم و مهمانان نوروزی از ما توقع خدمات شایسته در شب عید را دارند، ۳۶ گروه گشت مشترک بازرسی از یکم اسفندماه فعالند و همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و نظارتی مرتبط باید پای کار باشند و در این مورد ابلاغ شده که ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل شایسته بازار با همکاری و همدلی در ایام نوروزی از ابتدای اسفند ماه فعال شوند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان بیان کرد: با توجه به اهمیت و اولویت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بازرسی‌ها بدون مماشات انجام می‌پذیرد و کوچکترین کوتاهی پذیرفته نیست و تا فرصت هست باید به بهترین نحو برنامه‌ریزی و اقدام شود.

دلق‌پوش با اشاره  به ظرفیت‌های توریستی و گردشگرپذیری بالای استان گیلان افزود: مباشران باید پس از خرید میوه شب عید، این محصولات را قبل از عرضه به مردم برای نگهداری در انبار و سردخانه درجه‌بندی و دسته‌بندی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گیلان؛ برای ایام نوروز گیلانی‌ها، ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در استان از ۲۵ اسفندماه تا اول نوروز۹۹ از طریق شرکت تعاونی روستایی استان با همکاری شهرداری‌ها در همه شهرستان‌های استان با تعرفه دولتی عرضه خواهد شد.

کد خبر 484993

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha