دادستانی میبد در پی کشته‎شدن کودک هشت ساله به وسیله سگ‌های ولگرد پیامی صادر کرد.

كودك ميبدي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهروند، در پی حادثه دلخراش مرگ کودک تبعه افغانی به دلیل حمله‌ورشدن سگ‌های ولگرد، با وصول گزارش، دادستان شخصا در محل حادثه حاضر و مشاهده کرد که محل در فاصله ١٠ کیلومتری از شهر و به‌عنوان جایگاه تخلیه نخاله‌های ساختمانی بوده که کودک جانباخته برای جمع‌آوری ضایعات به محل رفته و از طرف دیگر رهاسازی غیراصولی لاشه‌های تلف‌شده احشام نیز منجر به این موضوع شده بود که حیوانات وحشی و سگ‌ها در آنجا جمع شوند و با حمله‌ورشدن به این پسربچه هشت‌ساله این حادثه رخ داده بود.

در حال حاضر با تشکیل پرونده قضائی بحث قصور احتمالی در ساماندهی محل نگهداری سگ‌های ولگرد، بکارگیری اطفال در امر جمع‌آوری ضایعات در محلی خارج از محدوده شهری و نیز سایر عوامل موثر در دفع غیراصولی لاشه حیوانات تلف‌شده که منجر به تجمع سگ‌های ولگرد در محل حادثه شده است، در حال بررسی است و با افراد خاطی برخورد قضائی خواهد شد.

کد خبر 484972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    18 6
    اینو باید کسانی جواب بدن که مدافع حقوق این حیوانات هستن،و شعار سگ فحش نیست،سر میدن
  • حسینی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    8 23
    سگ آدم خوار نیست ... نزدیک عید شد و خبرهای کذب از حمله سگ ها به کودکان افغانستانی و پاکستانی منتشر شد ...خبر گزاری ها با سمت و سوی خاص اخبار رو منتشر می کنند ..اگر کودک آزاری هم باشه به سگ ها ربط میدن چون اونها زبانی برای دفاع ندارند....دنبال کشتن سگ ها هستید و مدام تیترهای اینچنینی را به صورت گسترده منتشر می کنید .در قیامت همین حیوانات از شما شکایت و دادخواهی شون رو به خدا خواهند گفت .
  • مهرداد IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    16 32
    سگ ها این وسط بی تقصیر هستن . مقصر کسانی هستند که باعث شدن اون بچه اونجا باشه و با انداختن لاشه حیونات اونحا باعث تجمع سگها در اون منطقه میشن .
    • کاظم IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
      17 3
      اینجور که شما از سگها در مقابل حان انسانها دفاع میکنی بی شک از همان دسته انسانهایی هستی که محل زندگی و حتی تخت خوابشون رو با سگها شریک شدن.و در واقع در معاشرت و مباشرت با سگ خودت هم خلق و خوی سگی پیدا کردی.
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    13 24
    اولا سگ، ادم زنده نمیخوره ، دوما محل نگهداری درست کنید براشون،
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
      6 10
      ایول. مقصر کسانی هستن ک این وضع بدبختی و بیچارگی و. گرونی رو آوردن تا این بیچاره ها تو اشغال دنبال نون شب بگردن
  • عبدی از سنندج SG ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    17 6
    باسلام ان شاالله که حق به حقدار برسه و خون این بنده خدا که برای نان جانش از دست داد عدالت درست اجرا شود ان شاالله
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
      15 2
      اولا سگ گوشت خواری هست که بدست بشر اهلی شده و از دامپزشها هم سوال کنی همگی در این مورد که حتی اهلی ترین سگها هم ممکنه در شرایطی خاص برای یک لحظه خلق و خوی وحشی خودشونو پیدا کنند هست اتفاق نظر دارن.دوما در کشوری که به زعم خیلی از شماها برای آدمها سرپناه و غذایی وجود نداره چطور تو قع داری برای سگها جان پناه درست کنن و لابد سوپ گرم هم بهشون بدن‌