سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
۰ نفر

لیونل مسی و لوئیس همیلتون به شکل مشترک جایزه لاروس را کسب کردند.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و لوئیس همیلتون، راننده شرکت مرسدس بنز امشب به شکل مشترک جایزه لاروس که به بهترین ورزشکار هر سال میلادی اهدا می شود را کسب کردند.

این دو فوق ستاره دنیای ورزش در راه کسب این جایزه اسکار وودز، مارک مارکز، رافائل نادال و اریود کیپچونگ را پشت سرگذاشتند. مسی و همیلتون در رأی گیری از بزرگان سابق ورزش که اعضای آکادمی لاروس را تشکیل می دهند، مقام اول را کسب کردند.

لوئیس همیلتون که به شکل حضوری در این مراسم شرکت کرده بود جایزه خود را از سرمربی سابق آرسنال یعنی آرسن ونگر دریافت کرد. این راننده بریتانیایی سال فوق العاده ای را پشت سرگذاشت و موفق شد به ششمین قهرمانی خود در رقابت های فرمول یک دست پیدا کند.

با این وجود فوق ستاره آرژانتینی بارسا یعنی لیونل مسی در این مراسم حضور نداشت. مسی اما در پیامی ویدئویی از عدم حضور در این مراسم عذر خواهی کرد و گفت:" عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم امشب در این مراسم شرکت کنم. من واقعا قصد داشتم که در آنجا باشم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من می خواهم از لاروس به خاطر این جایزه تشکر کنم. حقیقت این است که این یک جایزه بسیار ویژه است و من افتخار می کنم که برای اولین بار کسی هستم که از یک ورزش تیمی موفق به کسب این جایزه شدم. بسیار از شما متشکرم. "

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده به عنوان یک فوتبالیست جایزه لاروس را از آن خود کند. مسی که در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و توپ طلا را از آن خود کرده بود، حالا جایزه لاروس را هم به دست آورد تا ویترین افتخاراتش تکمیل شده باشد.

کد خبر 484966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha