تیم فوتبال شهر خودرو در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه B به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و با نتیجه غیر منتظره ۳ بر صفر شکست خورد.

پاختاکور

به گزارش همشهری آنلاین،  این بدترین نتیجه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیمی از ازبکستان در سال‌های اخیر بود.

در این دیدار در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتن و شهر خودرو خیلی بدشانس بود که نیمه اول موفق به گلزنی نشد.

در دقیقه ۳۲ ارسال خلعتبری با ضربه سر صادقی باعث شد تا دروازه حریف واکنش نشان دهد اما در برگشت ضربه محکم قاضی نیز دروازه ازبک‌ها را تهدید کرد اما باز هم این سویونف بود که توانست با سیوی زیبا دروازه این تیم را بسته نگه دارد.

در نیمه دوم پاختاکور با ارائه یک بازی هجومی ۳ بار دروازه رحمتی را فروریخت. ایگور سرگئیف در دقایق ۵۶ و ۵۹ و سرزود آزاموف در دقیقه ۸۷ با ضربه سر برای پاختاکور گلزنی کردند.

با این پیروزی پاختاکور با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و شهر خودرو بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاد.

مدیران شهر خودرو الان متوجه می شوند که تاوان از دست دادن یحیی گل محمدی در میانه فصل چه پیامدهایی برای آنها داشته است. سیر نزولی شهر خودرو بدون شک در این جا به پایان نمی‌رسد و ادامه‌دار خواهد بود.

در بازی دیگر این گروه تا دقایقی دیگر شباب الاهلی امارات به مصاف الهلال عربستان می‌رود. نماینده عربستان در بازی اول خود با دو گل شهر خودرو را مغلوب کرده بود.

کد خبر 484926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha